Domov | O Zborniku | SDUTSJ
Inter Alia 2, Ljubljana, februar 2011
ISBN: 978-
ISSN:
Slavica Čepon
Slovnica – obvezni ‘izbirni dodatek’?
Izvleček
Namen pričujočega prispevka je dvojen. Prvič, opozoriti na problem obrabe splošne
angleščine (angl. language attrition) pri Slovencih, nematernih govorcih angleščine
kot tujega jezika (TJ) zaradi eno-
Drugič, v središču zanimanja prispevka je angleška slovnica kot morebitna vsebina
predavanj iz TJ v 1. letniku na EF. V prispevku najprej predstavimo pomen slovnice
kot ga vidijo strokovnjaki na področju poučevanja/učenja TJ in PA. V nadaljevanju
sledijo mnenja strokovnjakov glede načina poučevanja angleške slovnice. Glavna dilema
med učitelji splošne angleščine je namreč ali učiti TJ s sistematičnim, torej, eksplicitnim
podajanjem pravil ali na impliciten način. Te dileme ni med učitelji PA, kjer velja
nenapisano pravilo, da so učenci PA praviloma posamezniki z visokim znanjem TJ in
ponotranjenim znanjem angleške slovnice -
Na koncu prispevka poudarimo, da je, pod predpostavko, da je končni cilj učenja TJ
uspešna komunikacija v ciljnem jeziku, angleška slovnica zelo pomembna. Strokovnjaki
na področju poučevanja/učenja TJ namreč menijo, da je nujno potrebna za dosego tega
cilja -
Ključne besede: poslovna angleščina, obraba jezika, neposredno/posredno poučevanje/učenje slovnice, FonF/FoF pristop, FFI pristop.
(CC) SDUTSJ 2011. Zbirka Inter Alia je objavljena pod licenco Creative Commons
Priznanje avtorstva-