Domov | O Zborniku | 10 let društva | SDUTSJ
Inter Alia 1
ISBN: 978-
ISSN:
Mateja Petrovič
Leksikalni pristop in delo z avtentičnim besedilom
Izvleček
V prispevku so predstavljene prednosti uvajanja leksikalnega pristopa v lastno prakso in izkušnje pri delu z učenci pri pouku angleščine kot jezika stroke na srednješolskem nivoju.
Avtor kratko predstavi definicijo in načine uvajanja leksikalnega pristopa pri pouku ter vrste aktivnosti za učence tujega jezika stroke s poudarkom na delu z avtentičnimi besedili.
Avtor ugotavlja, da z leksikalnim pristopom učitelj angleščine kot jezika stroke učinkovito pomaga učencem usvojiti jezikovno znanje in razviti spretnosti, ki jim bodo omogočale sporazumevanje v različnih poklicnih ali študijskih situacijah.
Ključne besede: leksikalni pristop, avtentično gradivo, poenostaviti, jezik stroke, poučevanje, kolokacije, jezikovni koščki.
(CC) SDUTSJ 2008. Zbirka Inter Alia je objavljena pod licenco Creative Commons
Priznanje avtorstva-